nu uppdateras bloggen som vanligt igen!

Nu har min flytt till Stockholm blivit avklarad. Bilade ner inatt tillsammans med pappa. Var meningen att vi skulle få med oss massor av möbler från min gamla lägenhet, så som soffa, tvbänk osv. Tyvärr så klantade idioterna på okq8 till det rejält, och vi fick endast med oss det som ryndes i bilen. Tacka gudarna för att pappa har en kombi!!
.
Som sagt, kom hem med en stor ikeaplastpåse proppfylld med skor, en lika stor med kläder +resväska&kassar med ännu mer kläder. Några marilyn m. tavlor, fotoalbum, tvn, dvd-stereo, gitarren och gud vet allt vad det var.
.
Meeen, eftersom allting inte kom med så ska jag och pappa nu bege oss iväg på ikea och se  om vi kan hitta något att ta med hem till mig. Spännande!
Vad kan man då bjuda på för bild som är passande... får tänka ut det till senare,,, slänger in ett boktips så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0