Dag 26 - En jobbig period

Jag har under mitt liv gått igenom många jobbiga perioder, men för att dra det kortfattat tar jag nu upp den jobbigaste.
Den jobbigaste tiden i mitt liv är när jag drabbades av körtelfeber och hamnade inne på lasarettet. Det blev många turer in och ut innan jag äntligen blev inlagd. Ingen kunde hitta vad felet var, så jag skickades ner till Umeå för att leta upp om det fanns någon cancer att hitta.
Utan resultat på någon sjukdom blev jag bara sämre och sämre.. Jag kunde inte prata, inte äta, inte röra mig och vikten bara rasade... Tillslut hittade dom körtelfebern! Det var dock inte så bara eftersom jag var så pass sjuk att organ hade krashat och körtlar var så uppsvällda att jag varken kunde prata eller äta. Blåsor fulla munnen och ner i halsen och en slang genom näsan och till magen som matade mig. Ett riktigt h*vete.
Där efter hamnade jag i en depression, allting gick utför.. Denna depression blev jag inte riktigt frisk från och är ännu inte det. Jag jobbar än, jag kämpar dag för dag för att ta mig igenom detta, och aldrig trode någon att det skulle vara så isittande som det varkligen är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0