Du når mig på mobilen.

Nu åker jag hem till Skellefteå i drygt en månad. Kommer inte ha tillgång till internet på samma sätt när jag bor ute i stugan, men ni når mig alltid på mobilen.
Hej på er så länge!

.
Höjdpunkterna med senaste tiden i väsby:
Träffa Jonas igen -har saknat dig gubben. Du är grym, hoppas vi ses när jag kommer hem igen!♥
Patrik - En underbar kille jag lärde känna under denna veckan. Vi förstår varandra, kan prata om allt. Du får mig att känna mig trygg, och jag är någon när jag är med dig.
.
Kommer sakna väsby enormt mycket, och det känns tungt att åka.... tur jag har en underbar mamma som väntar på mig uppe i norr, och en underbar Stina som förgyller mina dagar. Kärlek till er!
Tiden kommer att gå fort, och det är bara att se till att ha roligt. Jag är ung, livet leker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0