ett bra tag sedan sist...

...som jag skrev på bloggen. Finns såklart förklaringar till allt, och just nu har det varit full gång med madde här nere och vi har varit överallt i stockholm på olika ställen, skolor, äventyr, svängar och gud vet allt. Direkt hon åkte hem var jag så slut att jag har sovit sovit sovit.
.
Idag däremot är det inte vilken dag som helst, utan det är Rs födelsedag! Ett jättestort grattis till honom från mig!
Får se om jag hinner slinka förbi honom med någon present? Han har ju trots allt rätt fullt upp.. men på något sätt ska man väl kunna lösa det? Yes, det var allt från mig. Nu tänkte jag ta mig något att äta och kanske gå ut i solen innan jag smiter iväg på uppdrag. Hej så länge!
ska bättra mig med skrivandet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0