kortfattad uppdatering om hur allting som hänt.

Nu är det evigheter sedan jag skrev sist, tänkte att jag kanske ska uppdatera lite kring det senaste här i mitt liv. Som ni säkert alla vet så befinner jag mig i hellskell över denna månad. Här bor jag tillsammans med min pappa och min älskade syster Sussi i stugan. Även min älskade misse Ebba bor där med oss. Gården är gigantisk och det finns både skog, två badplatser, stor gräsmatta och ett stort hus med 3 småhus på tomten. På dagarna solar vi för det mesta, men har även hunnit med några dopp i havet och tagit en tur med båten. Vädret har varit kanon så det kan man inte klaga på. Utöver detta har jag haft kontakt med polisen efter en anmälan som jag gjort, kontakt med läkare och en samtalsperson. Människorna omkring mig säger att allting kommer att bli bra, men själv är det nog bättre att jag inte säger någonting och bara tar dagarna som dom kommer. . Just nu sitter jag hos min älskade broder som är ute på personalfest medan jag har lekt och varit barnvakt till världens finaste småtjejer! Vi har ritat, varit ute och gått, busat, bytt blöjor på kaninen och läst böcker. Riktiga änglar dom där två. Ingenting att klaga på! Om jag sover över här har jag inte bestämt mig om ännu, men annars åker jag med pappa in till stugan igen vid 11tiden. Med det lämnar jag min blogg till, jag vet inte när.. kanske lördag när jag ska till älskade tim. Så vi hörs! Hej så länge.

Kommentarer
Postat av: Hilal

http://www.gratisklader.se/?r=199523 Samla poäng och få pressentkort på 150 eller 250 på Cubus, H&M, JC, Jysk, Nelly, Stadium eller Twilfit

2011-07-03 @ 13:43:53
URL: http://helal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0