my happy ending

Idag har det varit en toppendag. Har uppnått saker jag längtat efter så länge! Både hälsat på mina små söta och sedan träffat R. Känns betydligt bättre idag! Kan ju förresten inte glömma berätta att jag gick en shoppingtur idag också.. *ops*
Fina kläder följde iaf med hem, vilket är huvudsaken:)
Hoppas på bra väder imorgon också när Madde kommer ner. Ska bli suveränt! Nu ska jag ta och dricka min kropp te (mackorna har jag redan ätit upp..) och sen slappna av framför tvn med papsen. Bilderna på kläderna kommer en annan dag. Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Nathalie

sv; jo det var den :D kändes bra när jag hittat kläder som passat till den=)

2011-06-07 @ 22:04:22
URL: http://itsnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0