observera frågan i slutet

Sitter på vilunda och har hjälpt pappa med att packa ihop saker nu när han ska flytta till nya skolan och börja jobba. Massor av packning blev det.
Annat som jag har gjort idag är att jag har tagit en cykeltur på en timme, suttit i solen och skrivit skolarbeten och sedan kom jag hit efter en kort runda i centrum.
Nyss träffade jag på R som kom förbi, födelsedagsbarnet fick sig en present och jag fick en bra stund. Nu begär vi oss snart hemåt för att laga middag.
Bjuder på en bild på födelsedagsbarnet. Eller vad säger man? Kolla frågan under bilden.


Här kan jag ju slänga in en fråga.. om det handlar om någon som inte är ett barn, hur säger man då? Man kan ju inte säga födelsedagsbarnet? Finns det något annat ord till det?

Kommentarer
Postat av: Borderline & Jag

Sv; Har ett drog missbruk / hade

2011-06-14 @ 17:37:06
URL: http://ekblaad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0