Barnen spelar fotboll

Denna dag har varit riktigt körig, men samtidigt väldigt lärelserik och spännande.
Barnen i min arbetsgrupp ville inte alls sammarbeta och var överallt på samma gång, använde sig av fula ord, skrek högt och tydligt och mobbade varandra. Det här är dock inte det värsta.. Det värsta är att jag SJÄLV skulle ta hand om detta eftersom läraren var borta. Jäklar säger jag bara, har aldrig varit med om dess like!
.
Positivt med dagen är att jag har fått bättre och bättre kontakt med barnen. Dom kommer framspringandes och kramar mig på mornarna och ber mig att sitta brevid dem på lektionen och i matsalen. Fantastiskt söta ungar trots att dom beter sig som jag vet inte vad.. Roligt är det iaf att se!
.
Söta * och * och jag har fått riktigt bra kontakt, dom berättar det mesta för mig och jag lyssnar så gärna på allt de har att säga!

Kommentarer
Postat av: julle

när kommer bild på den nya tatueringen:)?

2011-03-18 @ 23:32:44
URL: http://jullearvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0