nu är det dåligt igen

Rubriken berättar allt. Jag mår dåligt igen, riktigt riktigt dåligt! Igår på praktiken fick pappa köra hem och hämta min medicin för jag var så dålig. Inatt vaknade jag vid halv 2 och mådde sämre än någonsin tidigare! Hela kroppen skakade, huden var öm, jag var så nära på spy, hela kroppen kokade och jag kunde inte öppna ögonen för hela världen snurrade runt runt runt väldigt snabbt! Lyckades somna om någon timme, men nu är jag vaken igen och mår piss. Vilken lördag.. jag som hade tänkt hitta på massa kul idag

Kommentarer
Postat av: julle

jaha okej, då förstår jag ;) jag får väl vänta och se då=)

2011-03-19 @ 12:06:08
URL: http://jullearvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0