Torsdag?

Natten var fruktansvärd.. vaknade i omgångar av att jag låg och vrålade på pappa. Mardrömmar som var förskräckliga, går inte beskriva. Detta var nog värsta natten på länge! När jag vaknade ännu en gång av rädsla och panik på morgonen kände jag att jag inte vågade sova något mer. Jag klev upp ur sängen, gjorde mig klar och begav mig iväg till jobbet. Gick riktigt bra där borta idag!
På vägen hem fick jag sällskap av lilla hjärtat. Så söt man kan vara.
.
Nu ska jag iväg på IKEA med papsen. Blir att käka middag, kolla på saker och allt som man brukar göra. Sedan hem och förhoppningsvis se sak vinna matchen ikväll och ta hem segern från luleå. Vore så skönt, då kan man komma tillbaka till jobbet imorgon och vara stolt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0