Duktig chey!

Aaaoooo, varit ute och sprungit nu igen. Blev en springtur -denna gång snabbare än tidigare, trooots att jag inte hade sprungit sedan i onsdags! Otroligt.
6,8 km på 45 min. Stolt tjej!
Var tänkt att vi skulle iväg och hämta soffan idag, men eftersom pappa tjurade ihop och vägrade vänta på att jag skulle ta på mig skorna så stack han iväg utan mig.. hmmm, smart? Inte mycket..Då får han skylla sig själv att han inte får någon hjälp,för jag sprang ut,sprang till bilen och tänkte att han kanske hade satt sig för att tjura där istället,mennejdå. Han hade dragit. Bra drag(?) -Inte det bästa enligt mig.
.
Jag sätter mig då istället och svarar på frågorna i frågestunden nu då:)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0