Dygnsrytm

Dålig uppdatering idag, helt klart! Men jag har mina orsaker!
Kunde ju som sagt inte somna igår.. Men till sist, när jag plockade upp en av mina nya böcker så sa det bara snark och jag somnade. Utan att egentligen märka något själv.
Har för mig att jag minns att jag fick ett meddelande preecis innan jag somnade, vilket visade sig vara N som h ade skrivit där vid 05,20.
Jag vaknad sedan av att pappa klev in i mitt rum, "Olivia, jag ska iväg till IKEA nu, tänkte köpa ett soffbord. Sover du eller???"
Och jajamen, jag sov. Klockan var alltså 17,20 och jag hade inte vaknat ännu? Ojoj. Kommer bli riktigt svårt att somna ikväll.
.
Hur som, så gav jag mig ut å sprang, gick trögt, men tog mig iaf runt på 50 min, helt ok! Och nu är middagen precis nerstoppad, korv med bröd!
Kanske blir att lägga sig med lite läxa då ikväll? Packa måste jag också göra, åker ju som sagt iväg imorgon! Spännande.
Hörs senare, tänkte lägga upp några bilder på nya soffan, bordet och mattan:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0