Helg

Nu har helgen satt igång. Jag som varit så otroligt duktig på att blogga tappade genast detta när helgen kom igång.. Detta är nog något som kommer fortsätta, alltså Helg = Lite, eller dåligt bloggande.
Detta beror självklart inte på att jag inte vill blogga, utan att det finns orsaker. Antingen befinner jag mig i Norrköping (där Niklas ännu inte fixat något internet.), eller också har jag fullt upp tillsammans med papsen.
.
Nu i helgen har jag faktiskt hunnit med en hel del roliga saker! Och nu under tiden som det är nyheterna på tv tänkte jag att jag kunde uppdatera er.
.
Fredag - Jag påverkar andra positivt genom att vara mig själv.
Förmiddagen spenderades mycket tid i telefonen med Niklas. Jag i Stockholm, han i norrköping. Då var det telefonen som fick hålla oss nära varadra!
På eftermiddagen åkte jag och papsen iväg till Barkaby där jag handlade nya saker. -2 par skor, 1 par jeans.
Gööött! Min glädje av shopping går inte att beskriva med ord.
Vi fortsatte sedan vidare till IKEA där småsaker inhandlades, och kvällen spenderades framför tvn.
.
Lördag - Efter 16 timmars sömn (vaknade halv 3...) klev jag upp för att gå en promenad. Pratade med bby i telefonen på vägen, och när jag kom hem blev det lunch.
Efter en dusch åkte jag och papsen iväg till Kista. Där såg vi på bio, tintin rättare sagt.
Mina förväntningar var inte höga, men jag måste faktiskt erkänna att det var en mycket bra film! Ett stort + med filmen var också att det var 3D.
Efter filmen fanns lite tid kvar att kolla i butikerna (eftersom Kista inte stänger förrän 9). Hittade då kläder som jag blev väldigt sugen på att köpa, så förhoppningsvis räcker pengarna till att köpa lite av dessa saker.
.
Just nu sitter vi och ser filmen 48 hours. Verkar spännande!
Favvisen är i Norrköping på födelsedagsfest.
Slänger upp bilder på inköpen senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0