"Jag är bra på att visa andra uppskattning"

Fortfarande borta från Stockholm. Tar tåget hem imorgon!
Hade stora funderingar på att åka hem redan igår, men blev inget av. Blir imorgon istället.
Gårkvällen spenderades med underbaraste tjejen Chennour. Vilken pärla!
Eftersom N hade Hille hemma hos sig så tyckte jag det passade perfekt att ta hem Chennour också, så jag gick och mötte upp henne vid 12 tiden (?) i centrum.
Vi gick en sväng, och sedan satt vi oss i köket och pratade innan vi sedan la oss i sängen. Stackarn hade inte sovit på över 2 dygn, så självklart fick hon också stanna här över natten:)
.
Just nu har jag bäddat ner mig i soffan i väntan på att N ska komma hem.... Borta igen, ovanligt? -nej! Denna gång är han iväg och håller på med skrotbilen de köpte för någon 1000lapp. Själv tror jag inte alls på det där, men han tycker den är en riktig pårla, så vi får väl se...
.
Tänkte jag skulle påminna er, -än en gång- att imorgon avslutas frågestunden, så har ni något att fråga, passa på!
http://olivialaarsson.blogg.se/2011/november/fragestund-pa-begaran.html#comment

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0