"Jag är smart!"

När pappa väckte mig idag visade han direkt en artikel från en tidning:
"Extrapris på keyboard/synth"
Gissa om jag blev glad?! -Oja!
Det ska jag se till att vi åker och köper hem, kanske redan imorgon? :)
Så fruktansvärt sugen på att spela på ett "piano". Var otroligt länge sedan, och jag vet att jag kan rätt mycket, så sen fattas bara att köpa en portastudio så kan jag spela in låtar på ett riktigt sätt.
Spelar man in via webbkameran med inbyggda datamicken låter det ju inte alls spec bra, bara spraktigt och som om man sjunger i en burk.. Ljud kommer inte fram, och det låter inte som det ska helt enkelt!
.
För övrigt så är det ju farsdag idag, vilket vi har firat med en shoppingrunda i Solna centrum, och sedan middag på kinarestaurang. Kanonbra enligt mig!
Nu ska vi titta på en film tillsammans -jag å papsen.
Under tiden får ni lyssna på Bkvalla nostalgilåtar!
Efter filmen ska jag visa upp vad jag har köpt för något idag. Så håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0