"Jag är tacksam för det jag får"

Hemma i Stockholm igen. Kändes jobbigt när jag vaknade att det var måndag.. jobbigt att säga hejdå till N (som alltid pga *), men nu är det snart torsdag igen, vilket innebär att något mycket roligt händer!
Hihi, ni kanske minns att jag skrev om att jag funderade på boka flygbiljetter någonstans? -Det är klart, och på torsdag åker jag iväg. Vart får ni inte veta nu, det kommer sen, så har ni något att hålla utkik efter! Bra va;)?
.
Väl hemma i lägenheten så hade ett brev ramlat ner i brevlådan, från polisen(?).. Öppnade direkt för att se, och det var faktiskt ett brottsregister som hade skickats hem till mig.. Varför? Hihi, ännu mer hemlisar? Vem vet;)
Hur som helst, brottsregistret var blankt! Perfekt! Så en glad Olivia fick en kick och därför har jag bestämt mig för att ge mig ut och motionera nu:) Får se om jag tar springningen idag, eller om jag skjuter på det till imorgon... var ju ett tag sedan som jag tränade, så lite slö efter helgen måste jag erkänna att jag är!
.
Efter detta svarar jag på frågorna från frågestunden:) Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0