"Jag får andra att se sig själva med nya ögon."

Idag har jag varit duktig!
Klockan ringde kl 13.00 och troots att jag var så trött att ögonen knappt gick att hålla uppe så lyckades jag slita mig ur sängen!
Klädde på mig träningskläderna, ställde mig och gjorde i ordning lite inför middagen och sedan begav jag mig ut på min dagliga runda! Och eftersom jag sprang igår blev det en prommis idag.
Denna gång använde jag mig av en ny app som jag laddat hem på telefonen. Med den appen kan man bla räkna ut sträckorna på träningsrundorna. Så självklart testade jag detta för att se hur långt jag faktiskt tar mig varjre dag, och chockad blev jag... Hela 6,8 km! Jäklar, sist jag orkade springa dessa sträckorna minna jag inte när det var.. Så idag har vi en stolt Olivia:)
.
För övrigt har jag faktiskt tänkt att ägna tid till musik och tvtittande idag. Sedan göra en tidig kväll, måste ju faktiskt orka upp för att åka iväg till N imorgon! Blir kanoners!
Hörs sen, slänger upp en låt om jag lyckas få in något......
.
Frågestunden pågår tills jag är hemma på måndag igen, så fråga på!!!!
http://olivialaarsson.blogg.se/2011/november/fragestund-pa-begaran.html#comment

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0