Jag genomför det jag försätter mig

Ute och gick idag trots att det var grått ute, check!
Väntar nu på att favvo ska höra av sig så att jag kan prata med honom och genomföra min uppgift jag har fått under denna veckan, sedan kan vi även checka av det!
.
Sov som en stock inatt, vet inte vad som hände... Riktigt skönt var det iaf! Har även påbörjat min.... jag vet inte, kanske 4e serie efter OC(?) Denna heter caleforniacation.
Juuste, kan ta och referera lite vad jag tyckte om både OC, Sugar rush och Sartacus senare ikväll. Men först ska jag försöka få tag på finaste. Och sedan ska jag även leta upp några bilder att skicka med i brevet till bästa kusinen. Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Sussi

Micke har kollat på Californication oxå. Han gillade den. Jag tyckte den va ok men det blev för mycket sex till slut. Blev som enformigt. ;)

2011-11-02 @ 21:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0