jag har bra uthållighet då det kommer till fysisk ansträngning.

word.
Har redan hunnit med en hel del idag, trots att klockan bara är 08.40! Siick, jag som brukar sova allra minst 6 timmar till.
Idag är en bra dag, det känner jag! Idag blir det att ta vara på stunderna, och ta vara på allt som finns omkring mig. Idag ska jag ut och göra roliga saker, och oj vad jag ska njuta!
.
Har alltså redan hunnit med:
Ringa vårdcentralen - check!
Ringa tandläkaren för inskrivning och tidsbokning - check!
Ringa samtal ang ******** - check!
.
Nu blir det att skriva lite i boken, föra över lite pengar och sedan bege mig ner mot station för att åka till Kista. Perfekt! All tid i världen, och alla odds på min sida.
Tidsinställt inlägg kommer att dyka upp under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0