Jag har varit i helvetet, men tagit mig upp tack vare att jag är stark.

(Har inte lappen framför mig, så minns inte ordagrant vad det stod. Men ganska precis så!)
Och det var alltså gårdagens lapp måste jag också påpeka, med tanke på att klockan nu visar att det är lördag.
.
Vad gör jag då uppe nu kl halv 5 på morgonen? -Jadu, bra fråga.
Satt och pratade med världsbästa Alle fram till 3(?) och sedan var jag fast i musiken. Fick massor av nya låtar som jag bara var tvungen att kolla igenom, ladda in på mobilen och..aa, spela några på gitarren också.
.
Bara för att jag nu suttit uppe en natt utan att göra någon nytta alls, så måste jag ju nästan dela med mig av mitt nattsvammel. Eller vad säger ni?
Och fuck vad datorn tar emot ljud dåligt.. Riktigt kääääst!
Webben flippar också med bilden för den delen.. Kan väl låtsas att jag har disco hemma eller något? Bara fantasin kan få detta ljud +denna bild att bli bra. Så Imagine, jag bjuder på det!


Kommentarer
Postat av: Sussi

Oj vad mysigt. Det påminner om familjesommar ute på burön. Då du eller pappa sitter & spelar på gitarren & sjunger då jag själv är ute & arbetar med något eller äter frukost eller liknande. :) Like!

2011-11-12 @ 09:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0