Jag säger det jag tycker och det är uppskattat.

48 minuters springtur och jag är död!!!!!!!
Armarna skakar och hostan smyger sig på vid inandning. Fyfan så skönt! Hoppas på träningsvärk imorgon, vore uppskattat.
,
Jag tycker om träningsvärk. Inte för att det tar ont, utan för ett bevis på att man gjort något bra!
.
Nu hade jag tänkt mig en lång, kall och skön dusch innan jag sätter igång med att städa lägenheten! Här blir det minnsan inget slappande.
Pappa är på jobbet och sliter för fullt, så vad kan jag då inte göra som är bättre än att stå för middagen och städning av lägenheten? Dessutom var det ju farsdag igår, så jag lovade honom det.
.
Vi hörs senare!
Mycket bra budskap idag förresten, stämmer verkligen att jag säger det jag tycker. Denna människan som gjort detta måste känna mig riktigt bra(?)

Kommentarer
Postat av: Sussi

Jag blir mer & mer övertygad om att det är nått fel på BÅDE dig & pappa!! ;) Den ena gillar träningsvärk & de andre anmäler sig till Stockholm Maraton. Vansinne båda två tycker jag!!!!

2011-11-15 @ 00:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0