Jag utmanar andra att göra mer av sina liv.

Herregud vad jag legat i ikväll...
Städat, städat, städat.
Hängt upp kläder, vikt in kläder, hängt mer kläder.
Och till sist hängt in ännu mer kläder.
.
Kläder är, och har väl aldrig varit någon bristvara i mitt liv.
Jag älskar kläder, älskar att handla kläder, och älskar att variera mellan alla olika kläder.
.
Ett stort problem jag har är dock att rymma allting.. Och kläder får ABSOLUT INTE läggas på varandra.. Man måste kunna se precis allt som finns. Skulle en tröja ligga på en annan tröja skulle jag ju glömma bort att den första tröjan finns, vilket resulterar i att jag inte använder den.. Så, kläder ska vara på sin rätta plats, punkt!
Här är iaf resultatet. Mycket nöjd att detta blev gjort, eftersom kläderna bara låg slängda på soffan tidigare..
Och yes, det är en hello kitty julkalender du såg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0