Lite planer.

Ok, vi skippar låten för ikväll.
Har helt ärligt haft riktigt fullt upp! Kollat upp saker här och där, letat i varje vrå utan något större framsteg.. Har iaf lagt upp en plan, på 2 telefonsamtal som ska ringas. Och dessa kommer att ringas imorgon!
Och eftersom jag är en så stark människa, som avklarar de saker jag bestämmer mig för så kommer jag också se till att fixa dessa samtal utan några konstigheter!
.
Så, planerna för veckan ser ut som så:
.
Tisdag - Vakna kl 8, ringa runt olika samtal. Ett inom vården, och två andra inom ****. Därefter är det helt ok att somna om innan jag vaknar upp ordentligt och tar min motionsrunda. E.v ett läkarbesök också!
.
Onsdag - Vakna ännu tidigare, när (?) Sedan iväg till Solna för *****, och efter det vidare till Huddinge för ett möte. Därefter ska jag sedan hem för att ta min dagliga motionsrunda!
.
Torsdag - Ett stort frågetecken! Var planerat ett möte, men det ställdes in idag..
.
Fredag - Här borde jag jubla för att det är helg och för att träffa underbara N, men nejnej.. Inga skojigheter trots detta. Mötena fortsätter, denna dag på eftermiddagen (vid 14 tiden) och därefter passar jag på att ta min motionsrunda.
Eftersom jag har mötet denna dag så kommer jag inte att åka ner till Niklas. Inte under hela helgen.. Får ta det helgen där på istället. Och håller tummarna för att han kanske kan ta bilen upp till Stockholm på lördag som han sa i telefonen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0