mätt & belåten.

Blev ingen kykling till middag igår.. Åkte istället iväg till IKEA och käkade med papsen. Idag däremot, har jag lagat kyckling till middag! Och jaaa, måste faktiskt erkänna att det var helt ok!
Otroligt? Herregud, är riktigt stolt över mig själv. Både för att jag var så gryyyym på fixa det hela, och sedan äta upp det? Bra jobbat Olivia!
.
Papsen sitter just nu i telefonen, sen blir det att titta på lyxfällan tillsammans. Efter det måste jag nog packa... En hel den som ska packas ner inför helgen. Blir riktigt kul!
Förväntningarna är N med en kavaj, slips och byxor. Ingen skjorta! Bara kavajen och slipsen, vad han har beställt tar vi en annan gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0