Något att rekommendera.

Igår gick jag och la mig hufsat tidigt.. vet att jag somnade ganska precis 00.00, tänkte att jag förmodligen vaknar där vid 10, så jag skulle inte behöva ställa någon klocka. Men vad händer? Jo, jag vaknar inte förrän kl 15.40! ohgod. Hela dagen var förbi, och jag hade sovit 15,5 timme.
Måste börja ställa i ordning dygnsrytmen.. Dock hade jag ju inte sovit spec bra varken natten innan eller natten före det.
.
Jag klev iaf upp, tog min dagliga motionsrunda, tog en dusch och sedan kom jag igång med middagen.
Fruktansvärt god middag!
Tänkte faktiskt dela med mig av receptet här i bloggen. Tyvärr finns inga bilder..
.
Lagom mängd pasta (jag tog typ 300g "fjärilspasta")
Nästan en hel stor burt lättcreme fraiche.
Mycket räkor!
Ungefär 4 msk grön pesto.
Ungefär 2 stora tsk currypasta.
Salt, peppar, vitlökspulver.
.
Koka pastan, häll bort vattnet.
Släng ner creme fraichen i kastrullen med pastan.
He i peston och currypastan.
Kasta i räkorna, mycket! (räkor är gott..)
Sedan ner med kryddor och smaka av.
.
Till detta åt vi honungsmelon och mackor med leverpastej.
Fruktansvärt gott & enkelt!

Kommentarer
Postat av: iidz. - en tjej på hästryggen men en kamera i handen.

hey! :D allt bra idag? ^^



KRAM!

2011-11-10 @ 21:29:34
URL: http://prinsesc.blogg.se/
Postat av: emmelie

Underbart!



Kika gärna in på min FOTOBLOGG, SagaPhotos! :)

2011-11-10 @ 21:39:23
URL: http://sagaphotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0