NOSTALGI PÅ HÖG NIVÅ!!!

Om du -Cecilia Molin kollar in måste du lyssna..

Ett stycke från en låt som pappa skrev.
Ett stycke som jag sjöng en hel kväll tillsammans med Anders.
Ett stycke, som betydde så mycket.
Det var en bästa låten pappa någonsin skrivit i mina ögon.
Vi sjöng, i olika stämmor, samma stycke -om och om igen. Minst ett 40tal gånger.
Och nu hoppade detta upp i mitt huvud.
.
Idag är texten borta..men jag ska se till, att en vacker dag göra en riktigt bra låt av det. En text, ackord, sång och instrument. Det är min låt det är mitt mål!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Oj vad roligt. Det blir en låt som går i arv typ. Ett bra mål tycker jag.

2011-11-13 @ 11:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0