planer och funderingar

Sitter och kollar flygbiljetter just nu, tror det faktiskt går rätt bra måste jag säga!
Duktig tjej, inte sant?
+ att jag faktiskt har fått mig upp den här tiden! Kors i taket måste jag säga. Jag är själv riktigt förvånad!
.
Hade planerat att gå iväg på ett möte idag kl 11,00 -men det blev inställt.. typiskt! Inte första gången,, Men så kan det gå om man har småbarn hemma! Då blir man väl lätt sjuk.
.
Vart är det nu som jag har tänkt att åka?
Hemlis! Detta kommer inte komma fram förrän resan är över (om den blir av.)
Mycket spännande.


För övrigt så hade jag en fantastisk natt, sov som en stock och drömde underbara drömmar!! Ojoj vad skönt att vakna på detta viset.
Stora framseg.
Ooooch, en sak till...
Var är min träningsärk?!?!??!??!?! Känner inte av ett piss idag... fy vad trist!

Kommentarer
Postat av: Anonym

frågestund?

2011-11-15 @ 20:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0