Rättelse +uppdatering.

Nej, det var förståss inte 48 hours vi såg på utan The box!
Filmen började bra, såg mycket spännande ut. Men ju mer filmen gick, desto mer rörigt blev det. Gick inte hålla isär saker, och det var svårt att själv hänga med. Något bra slut var det inte heller!
Hade inte förvånat mig om den slutat med att allting var en dröm, och tro mig. Denna gång hade det faktiskt räddat filmen! Men så var inte slutet, och jag måste säga att jag kapar den totalt! Inte undra på att pappa somnade efter hälften.. Ingenting att rekomendera!
.
Här kommer lite bilder jag egentligen skulle slängt in i förra inlägget!
Båda skorna kommer från Skopunkten.
Första paret var ett måste! Mina tidigare stövelskor sitter inte alls som de brukade.. Dom är i mycket bra skick, men känns som om fötterna blivit mindre(?) Och ja, mina fötter krymper faktiskt istället för att växa.. En gång i tiden hade man 38-39, i jämförelse med nu när skosoleken ligger kring 35-36.. Max 37! Så ja.. har faktiskt hänt att jag fått köpa skor på barnavdelningen sista tiden.. Inte dessa då förståss!
.
Love it! ♥
Svårt att se helheten på byxor som dom här när man bara tar en enkel bild.. Får lägga upp en annan när jag har dom på mig vid ett annat tillfälle!
Dessa jeans är från cheap monday, ett garanterat märke där byxor sitter perfekt!
Blev överlycklig när jag hittade dessa.. Har många gånger funderat på att köpa just cheap monday, men efter min anorexiperiod när jag låg på 38 kg då jag testade detta märket på jeans (när faktiskt inga jeans passade utan att ramla av) hade jag dåliga erfarenheter.. Hm, vilket jag har haft kring de flesta märkena.. Men helt klart att rekomendera iaf!
.
Och till sist 3D glasögonen. En självklarhet!
.
Ska kolla runt lite på nätet hade jag tänkt nu för att se om jag hittar några snygga outfits på kläder jag önskar i min garderob.. Så småning om kommer också en ny header! Håll utkik :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0