saker på G!

Har precis avslutat ett fantastiskt samtal med N. Känns fantastiskt! Nu kommer jag kunna sova gott:)
Lovade ju som sagt att lägga upp en bild på nya tröjan, vilket jag inte hunnit med.. Lovar att göra det imorgon istället!
.
Jag har däremot en överraskning som ni kommer få ta del av under denna vecka!;)
Olivia har lyckats, eller ska vi kalla henne för La** G*** kanske? Hihi, riktigt spännande -det kan jag garantera! Hoppas ni blir lika stolta över mig som jag själv är.
.
Wooaaa vad lycklig tjej jag är. Och en sak är säker:
Idag (igår eftersom det är ny dag nu..) har jag helt klart levt upp till dagens egenskap. "Jag är smart!"
.
Med denna glädjande start på natten så tänker jag säga godnatt nu.
"...Things can be hard, love can be tough...
...Remember to be strong, remember who you are..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0