tankar och funderingar

Jag har legat och funderat på om det finns något kul att kontakta käraste tobias inför.. Tror faktsikt att jag bestämt mig för en sak. -Och det är jag tom riktigt sugen på!
Ska se till att kontakta ***** för att få in nå **** så att jag har bättre tillgångar till att göra sådant som jag verkligen vill göra.
Hihi, nu kommer massor med kodord av stjärnor, men kan faktiskt inte gå ut ännu med denna sak (som jag faktiskt skrivit om tidigare) sååå, det kommer i framtiden. Ni får fortsätta suga på den karamellen;)
Ni som känner mig väl vet dock säkert vad jag tänker göra med Tobias, sååå håll utkik så ska vi se att det snart händer något kul:)
.
Vad ville jag då säga med detta inlägg?
-Jo, att jag försöker hitta saker som jag vill göra, saker som får mig att må bättre och saker som får mig på andra tankar än ångest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0