Tips!

Hur många av er är det inte som önskar att ni fick "provapå" -saker hemskickade i brevlådan? Olika slags produkter som ni kan testa, nya produkter?
Eller att anordna tävlingar i eran egen blogg?
.
Jag har svaret på hur man fixar detta -helt gratis!
.
Ni behöver endast klicka på denna länken nedan och registrera er. Det gjorde jag!
Fick själv tipset på en blogg som jag var inne på, gick in och läste vad det handlade om och valde sedan att registrera mig för att prova på det hela.
-
Självklart kan man gå ur om man inte skulle tycka att det är någonting för en, men värt att testa på tycker jag:)!
https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=OliviaLarsson_
.
.
Glöm inte bort att ställa frågor i frågestunden några inlägg ner!!!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Jag är redan Buzzador & det är jätteskoj då man väl kommer med i olika test. Däremot är det sällan som man blir utvald att delta. Men det är ju gratis så klaga ska man inte göra. Enbart kul då man väl blir utvald. Tror sist det var kattmat jag buzzade för.

2011-11-17 @ 08:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0