Tisdag

Har idag varit ute på en långrommis, blev 1 timme & 15 minuter. Skööönt! Imorgon är det dock onsdag vilket innebär att jag måste orka he mig ut å en springtur... Känns förjäääkla tungt att tänka på det såhär innan, men samtidigt vet jag att när jag väl har gett mig ut så kommer ruset gå genom hela kroppen, och jag kommer ge mig fan på att klara av det! Otroligt skönt är det efteråt också.
.
Förutom detta har jag faktiskt skrivit ett handskrivet brev till min kärastse kusin idag. Jag vet hur glad hon blir av brev som jag skriver till henne, så det är alltid lika kul att ägna tid till det! Lägger verkligen ner hela hjärtat i skriften till henne. Underbart!
.
Jag vet inte riktigt vad jag ska berätta... Jag jobbar på för fullt med min utmaning som jag skrev om tidigare (låten), går väl rätt så bra måste jag säga. Är stolt över mig själv!
Annars är det inte mycket alls som hänt, inga möten, inga händelser, mest planeringar inför vad som ska hända.
- Har haft mycket kontakt med N senaste dagarna, vilket varit väldigt skönt. Massor av privatsnack, planeringar och skratt. Det gör mig glad! Och i helgen har jag tänkt att åka ner igen. Finally:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0