Serietips!

The O.C
En mycket bra serie om ungdomar och deras liv.
.
I denna serie är det mycket drama, kärlek, bråk och familjedraman.
Mycket underhållande, och när man väl börjat se vill man bara se mer.
Skulle kunna jämföras med One tree hill, vilket innebär att den är mycket sevärd! Trots detta kommer den ändå inte upp i samma nivå som Oth!
.
Spartacus -blood and sand

En mycket bra serie som en god vän Alexander tipsade mig om.
.
Till en början trodde jag inte att det var något för mig, men när han sedan förklarade för mig att det var många biffiga killar, mycket naket, sex, slagsmål och blod blev jag självklart tvungen att ge den ett försök!
.
Serien handlar om krig, män som kämpar för sitt liv genom att vara gladiatiorer. De tränar, fightas och kämpar för livet för att överleva.
Gladiatorerna fungerar som slavar till de rika människorna. Även kvinnor förekommer som slavar. Och mer tänker jag inte att berätta. Titta på trailern och ladda ner!
.
Helt klart sevärd!!
.
Sugar rush

En typisk americansk ungdomsserie jag hittade på internet.
.
Handlar om en tjej som är förälskad i sin tjejkompis "Sugar". Till en början försöker hon dölja detta, för att sedan bli utnyttjad av bärsta kompisen.
Efter många om och men lyckas hon leva sitt liv vidare, trots allt kaos i omgivningen. Inga kompisar har hon (förutom Sugar) och hennes familj fungerar inte riktigt som alla andra...
Inte sevärd, tyvärr! Jag skulle säga 3/10, trots detta var man så nyfiken kring vad som skulle hända i nästa avsnitt och såg självklart alla avsnitt till seriens slut.
.
Vad jag har att säga om californication uppdaterar jag senare, har precis sett klart första säsongen. Så har några kvar. Men känner man mig rätt har jag sett klart hela serien på någon vecka, så håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0