Där har ni mig!

Höger- eller vänsterhänt: Vänster
.
Humör just nu: Tom&ledsen
.
Favoritgodis: Saltlakrits&choklad
.
Sparare eller slösare: Slösare!
.
Tror du på mirakel: Ibland
.
Bio eller promenad: Promenadt jag
.
Pizza eller hamburgare? Pizza!
.
Chips eller godis? Båda två ♥
.
Röker/snusar du? Snuuuus.
.
Var bor du? Stockholm
.
Det här är jag bra på: Göra musik&bry mig om andra.
.
Kläder just nu: Svarta leggings, glittergrå tröja, svart sjal
.
Stökigt eller välstädat? Välstädat av mig själv, helt klart!
.
Har du piercingar/tatueringar? Piercing i öron, navel, tunga.
Tatuering på fotled, armen och mitten av ryggen.
.
Vad är du beroende av? Omtanke, nikotin & träning.
Vad tror du på? Ett lyckligt slut.
.
Beskriv dig själv!
Jag är en förbannat envis tjej som inte ger mig förrän jag fått min vilja igenom. Jag kämpar hårt för att nå mina mål, och sätter ofta ribban väldigt högt.
Förutom detta är jag den mest kärleksfulla tjejen man kan hitta, om man bara låter mig vara mig själv. Jag bryr mig till 110% om andras välmående och hjälper gärna andra när det behövs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0