vardagsfunderingar.

Ligger i sängen och tittar på Doktor Alban på tv. Eller, Berg hälsar på(?) Något i den stilen heter det iaf.
Tänker på hur många gånger jag fått höra att Maria känner honom, och att det skulle gå att få kontakt så jag kunde få spela in någon låt där kanske. Hade faktiskt varit roligt, men nu är väl det förbi.
.
Något annat som kommit upp i vardagen är att jag har bestämt mig för att skaffa hem en keyboard. Kostar ju dock en hel del pengar... så får se om pappa kanske kan bidra...
.
Man kan alltid drömma och hoppas, så kanske en keyboard dyker upp här hemma någon dag. Jag håller tummarna. I värsta fall får jag väl vänta till jul och önska mig en i julklapp. Vill ju så gärna ha en för att kunna hålla igång musiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0