What does not kill me makes me stronger.

51 minuters sprinigtur +50 situps & några armhävningar.
Aldrig har det varit skönare att koppla av med en varm dusch och lugnande musik!
.
Igårkväll satt jag uppe och snackade med Chrille. En kille jag fick tag på pga köpe av portastudio.
Som sagt, samtalet började med denna portastudion och gick sedan vidare till,,, ja gud vet vad. Trevligt var det i alla fall!
Somnade väl där vid 4 kanske(?) och sedan vaknade jag vid 15,00 av att skolsyster ringde och väckte mig. Tacka gudarna för det säger jag! Inte okej att sova bort en hel dag.
.
Förutom detta så är dagens egenskap: "Jag vågar experimentera med mat" -Vilket passar mig mer än perfekt idag! Hade faktiskt (tro det eller ej) tänkt ge mig på att laga kyckling till middag!
(Ni som känner mig vet att det värsta jag vet är just kyckling)
Meeeen, det blir säkert kanon ska ni se :)
Nu blir det en stund vid datorn innan jag påbörjar något nytt arbete för dagen, vi hörs senare!
.
Missa inte frågestunden!!!!
http://olivialaarsson.blogg.se/2011/november/fragestund-pa-begaran.html#comment


Kommentarer
Postat av: Sussi

Ha ha det är bra att ha ett mantra då man är ute & springer. Jag fick en bok av mamma i somras som handlar just om att springa. Mannen som skrivit boken har ett bra mantra: "Pain is inevitable, suffering is optional" (smärta är oundvikligt, att lida är valfritt). Det mantrat kan man ju även applicera på livet. Det är ju lite av ett "är glaset halvtomt eller halvfullt scenario. Allt beror ibland på hur man ser det. :)

2011-11-17 @ 00:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0