word.

Idag har jag varit på det mest märkligaste mötet någonsin.. Vad jag fick ut av det har jag ingen aning om, men jag går idag fortfarande med min vackra, raka rygg;)
.
Pratade precis med bby i telefonen också, han vill jag ska komma ner till Norrköping i helgen men jag tror jag skippar det. Känns alldeles för stressigt, får hålla telefonkontakten istället:)
.
Nu ska jag iväg och handla med papsen, väl behövligt!!! För att avsluta detta meddelande skriver jag: Sussi älskade syster, ta och kom ner till Stockholm snart, vi saknar dig!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Gulle dig! Absence makes the heart grow fonder är ett av mina favvouttryck & det stämmer faktiskt. Jag saknar dig/er oxå. Jag ska komma & hälsa på... jag MÅSTE ju tom eftersom jag lovat far köra ner bilen. Har haft för mycket på jobbet för att orka fatta ett beslut när. Eller jag hade tänkt 10 dec (eftersom mormor fyller år å då slår jag två flugor i en smäll) men då kan inte Micke (jag vill helst ha med honom som körsällskap å hans bror bor ju i stockholm). Vi ska planera lite & höra av oss då vi vet mer. :) PUSS på du så länge

2011-11-04 @ 10:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0