Avsked.

Idag åker jag hem från vackra Skåne. Blev en längre tid än väntat här nere, och det känns faktiskt rätt tungt att åka hem till huvudstaden. Har haft det så obeskrivligt bra här nere, och var dag har spenderats med en ängel.
.
Denna resan har varit väldigt viktig för mig, och den kommer defenitivt att vara ett minne för livet. Jag hoppas att det inte dröjer allt för länge innan jag åker ner igen. Längtan och saknaden kommer att vara stor, och Erik, du är en helt fantastisk människa. Du ska vara stolt över dig själv, lika stolt som jag är över dig.
.
Nu ska jag ta och hoppa in i duschen, och sedan packa de sista sakerna och vänta på att favvisen kommer hem från jobbet. Förberedelse lär behövas inför ett tufft avsked. Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0