Lite måste man få överdriva.

Toppar och dalar, dalar och toppar. Eller ska vi kalla det humörsvängningar? Tror det blir bäst så, inte överdramatisera.
.
Anledningen till att jag är så neråt vissa stunder är att jag lider av en sån otrolig saknad. Av Erik. Jag saknar honom så otroligt mycket att jag inte vet hur jag ska hantera situationen. Jag önskar att jag kunde prata med honom varje sekund vi är ifrån varandra, men självklart är jag smart nog att förstå att det inte fungerar så.
.
Det blir ingenting att åka ner till helgen som vi hade pratat om. Istället ska han komma upp snart säger han, vilket jag verkligen hoppas på, eftersom jag inte klarar en sekund till utan honom snart.
.
Nu låter du alldeles för desperat Olivia. Jo, jag vet. Och det är inte ordagrant så illa som jag skrivit ovan, utan bara snuddar vid den gränsen. Detta var bara ett inlägg för att markera att jag faktiskt saknar honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0