Nationella prov och paj dator.

Idag hade vi nationella prov i skolan. Svenska stod på schemat. Var helt ärligt inte ett dugg nervös, utan mer taggad på att göra bort det.
Målet med peovet var attfå gpdkänt, vilket jag är rätt säker på att jag är. Problemet efter provet är dock bara att min dator pajade totalt.. När jag skulle använda den efter några timmar funkade ingenting! Åt h-vete med nationella. Pajade datan och skit. Det var inge kul alls.
Får se till att gå till vaktmästaren imorgon och se om han kan göra något.
.
Just nu sitter jag och hoppas på att "E" hör av sig. Kan hända att han redan somnat med tanke på att han började jobba kl 3 inatt, men time will tell.

Kommentarer
Postat av: Celine Broman's Blogg

det gick säkert bra! :)

men tråkigt det med din dator!

2012-04-26 @ 13:51:46
URL: http://celinebroman.myshowroom.se
Postat av: Sevve- The sweetest bitch you've ever met

Hejsan snygging!

Jag har börjat med Dagens Blogg för mina 3000-5000 läsare, och just nu är det en ny omgång, så in och anmäl dig, kan överraska med 2 eller fler den här gången för att mina läsare verkar gilla Dagens Blogg!

Puss!

2012-11-22 @ 19:02:13
URL: http://sevve.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0