En kort bloggpaus.

Jag har inte haft någon ork till att svara på kommentarer eller skriva inlägg de här senaste dagarna, men jag tror ni förstår varför. Försöker fylla mina dagar fullt med aktiviteter för att inte behöva tänka så mycket. Tankarna väcker sorg.
Igår var jag på jobber iaf ända till 20,00 därefter åkte jag med papsen och handlade innan vi la oss och sov.
Idag har jag varit på ett möte, och därefter en innebandymatch (HÖR OCH HÄPNA!).
Arberskompisen bjöd in mig att spela match med damlaget, och vips så hade jag tackat ja utan att riktigt tänka efter.. Men roligt var det!
Nu ska jag ta och skriva lite på msn, därefter lägga mig och glo påp serier jag missat från tvn. Vi hörs mer en annan dag. Imorgon kanske? Ska försöka svara på kommentarerna då också.

Kommentarer
Postat av: Sussi

Hej Raring! Om du pratar med din mamma om ev kort på Ebbis så säg att hon inte behöver jobba så hårt... jag tänker att om hon har kort kanske hon bara kan svänga förbi oss & lämna dem. Då kan vi scanna dem & sedan lämna tillbaka dem i samma skick. Bara så det inte blir någon extra börda för henne. Micke jobbar iaf frenetisk på albumet (det är väl ett sätt att bearbeta sorgen)& det blir riktigt fint.

2012-02-09 @ 10:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0