Förskolan Spargrisen.

Under 5 veckor har jag varit på en helt underbar arbetsplats. Jag fick arbeta tillsammans med de mest underbaraste personerna, och de finaste och snällaste barnen man bara kan tänka sig.
Under dessa veckor har jag trivts mycket bra, och jag är otroligt tacksam för att jag fick komma dit jag kom.
Det kommer att kännas väldigt tomt att inte gå dit varje dag, och jag kommar sakna alla vuxna & barn som förgyllt mina dagar.
Vi har hinnit med att göra saker som pyssel, sång, aktiviteter och sjukdomar. Allt var man kan tänka sig, och inte en lugn stund. Tiden var bara som bortblåst.
För att dela med mig lite har jag några bilder att visa upp.
Barnen älskade att pyssla under dagarna.
En sak som barnen tyckte om speciellt mycket var att bygga egna saker av kartonger. Det gjordes allt mellan damsugare till dockhus. Riktigt fina var de, och barnen var otroligt kreativa!
.


En dag gick vi ut på trafikövning tillsammans med alla 5åringar på verksamheten. Då fick barnen mata änder, öva på gå i trafiken och öven ett besök på väsby nya gymnasium där barnen fick bulle och saft.
Otroligt vad många änder som kom springandes när de såg att vi kom gåendes med brödpåsar! Och barnen blev helt överlyckliga, likaså jag när jag fick se så många leenden på läpparna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0