Happy valentines day!

Hur har ni firat alla hjärtans dag?
Själa började jag med att vara på förskolan 09,00-15.00 och därefter åkte jag iväg till nästa jobb, 16.00-20.30. Nu är jag äntligen hemma, och vad tror ni inte jag kommer hem till? -Massor av paket, till mig!(?) Aww, en glad Olivia skuttade in i köket och började riva låss papper och öppnade kuvert. Som ett litet barn.
Sedan får jag ju inte glömma berätta att jag även fått massor av fina sms idag, och även fått handgjorda alla hjärtans dag kort från alla fina barn jag träffat idag!
Detta blev en fantastisk alla hjärtans dag. Jag som inte ens hade någre förväntningar.

Kommentarer
Postat av: Destiny

jag är på besök hos mamma sötnos :) hade du en bra alla hjärtans dag ? kram

2012-02-15 @ 11:57:05
URL: http://lowoncrack.blogg.se/
Postat av: Alexandra - ♥

Oj så mycket gott o fint! :)

2012-02-20 @ 12:51:15
URL: http://liveitall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0