Hela dagen i ett inlägg.

Käraste läsare. Var har jag idag att dela med mig av? Inte mycket alls.
Än så länge har jag klarat mig helt och hållet från den eländiga magsjukan, vilket känns helt fantastiskt! Har "bara" förkylningen att tacklas med, men det börjar jag ju bli vad vid det här laget, så det är inga problem.
.
Idag vaknade jag upp vid halv 11 tiden, då gick jag ut en långprommis med papsen. Riktigt skönt! Härligt väder var det ute också, kring 0 gradit, så det var perfekt. Tog dock ändå på mig pappas stora overall för att se till att hålla mig extra varm (förkylningen nivet).
Vi stannade upp i centrum och tittade i några affärer, och därefter käkade vi en underbar, helt fantastisk lunch på ett av alla ställen! Oj så gott det var. Först ett stort salladsbord, och därefter panerad fiskfilé med potatis, skagenröra och citron. Däefter kaffe & kaka på det. Självklart var jag duktig och skippade kakan med tanke på mitt löfte. Sedan gick vi hem.
.
Kan ni gissa vad som hände när jag kom hem och startade datorn?
MATTE HADE KOMMIT HEM FRÅN EGYPTEN! Awwiii, äntligen fick jag prata med min käraste vän från Nederländerna. Oj vad jag hade saknat honom! Så en glad tjej började babbla på med engelskan för fullt, var toppen:)
.
Nu väntar jag på att papsens tjej ska komma hit så ska vi käka middag och sedan bara ta det lugnt antar jag. Lika bra eftersom jag ändå inte är helt frisk.
Hoppas ni andra haft en bra dag än så länge:)
Håll utkik, tänkte slänga upp ett sminktips senare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: de var de! :D

läget? :)

2012-02-11 @ 18:25:41
URL: http://swaxu.bloggplatsen.se
Postat av: Paulina

sv: lång prommis är ju också skönt! Dock roligare att shoppa :D

2012-02-11 @ 19:16:31
URL: http://alwayssmiile.blogg.se/
Postat av: linnéa nilsson

Ååh, vad gött! :D

2012-02-11 @ 20:08:07
URL: http://linneanilsfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0