Hissar och dissar

Såhär innan mina ögon faller ihop till sömns vill jag passa på att göra en hiss och en diss!
.
Jag hissar blondinbella för bilderna hon lagt ut på sin blogg!
Kolla själva, hur vackert och underbart är det inte att en känd stor bloggare går motsatta vägen från de andra bloggarna och kändisarna?
Istället för att sluta äta, träna fördrövat och svälta sig själv så lever hon och njuter av varenda sekund. Hon tillåter sig själv att äta vad hon vill, att gå upp i vikt och bara ta vara på de sakerna hon själv njuter av!
Tycker inte ni också att hon ser ut att må otroligt bra?, Det här är vad jag kallar hälsosamt!
Tänk om nu Bella skulle kunna vända om samhället från att sträva till pinnsmala kroppar till att man faktiskt kan se ut såhär utan att skämmas, utan istället vara solt och må bra!
.
Jag vill dissa sjukdomar och fullspäckat schema!
Jag har gått och blivit supersjuk med en dunderförkylning nu igen.. och det kunde ju inte ha kommit mer lämpligt än under den veckan när man verkligen har fullt upp(!)
Jag blir så irriterad på att sega förkylningar aldrig riktigt släpper fästet, och jag önskar att det bara kunde försvinna.. Dessutom blir man så sjukt mycket mer stressad när man vet att man har massor av saker att göra, samtidigt som febern ligger på över 39 grader, därav kan man inte låta sig själv ligga hemma och vara sjuk, utan plågar sig igenom allting och allting blir bara ätter värre!
Stor diss till sjukdomar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0