Nostalgi -Det här gör mig glad!

Ända sedan jag var liten har något av det bästa jag vetat varit att kliva upp på morgonen tillsammans med min pappa, se honom plocka upp gitarren och sedan bara sitta i flera timmar och spela och sjunga en hög med låtar! Tiden blir som bortblåst och det är helt underbart. Love it!
.
Jag minns så väl när vi satt hemma i huset, (jag måste ha varit kring 4-5 år), jag satt i pappas knä medan han satt och spelade gitarr, han lät mig spela medan han höll ackorden. Jag njöt. Det var helt fantastiskt!
.
Idag när jag klev upp ur sängen mötte jag pappa i hallen, han hade också precis vaknat. Vi båda stegade in i vardagsrummet. Jag lockade upp datorn och han plockade upp gitarren. 10 minuter senare satt vi där sjungandes massor av vackra låtar.
Nu ska jag njuta av denna underbara morgon, vi hörs senare! Hoppas ni andra får en lika bra start på dagen som jag.

Kommentarer
Postat av: Sussi

Kattrackare! JAg vet att jag ältar men tänk om hon bara hade vänt huvudet åt andra hållet.

2012-02-26 @ 23:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0