Pass +pengar = ha kul.

Idag ska jag och underbaraste Makkis kolla på resooor! Håller tummarna för att vi hittar något som passar att boka in. Men att kolla är ju trots allt första steget till att åka iväg, right?
Har inte träffat min underbaraste på jag vet inte hur länge, måste vara år? skulle vara kanonkul om vi kunde hitta något att åka iväg på :) Så nu håller vi tummarna!
****** here we come;)
Här är ungefär den nyaste bilden jag kan hitta på oss, och det är trots allt från 2010! Skäms Olivia! Får se till att fixa nya när vi åker.

Kommentarer
Postat av: alexandra

Super fin blogg! följa varandra på bloglovin?



(Ber om ursäkt ifall du inte gillar såna här kommentarer!)

2012-02-28 @ 15:47:50
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/
Postat av: Paulina

sv: skönt att höra :)

Allt bra med mig också, sjukt trött bara..

Händer ikväll då? :)

2012-02-28 @ 19:17:22
URL: http://alwayssmiile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0