she´s a good girl.

Nu har jag precis suttit klart i ett samtal med *. Jätteglad tjej nu som har tänkt att bege sig till sängen för att läsa lite plugg. Otroligt att jag faktsikt känner vilja till att göra det! Så det kan gå med ett leende på läpparna:)
Imorgon såg jag att vi skulle ha upp emot 10 + här nere, så jag har nu ställt några väckarklockor för att inte sova bort dagen, och istället ta mig ut på en långprommis! Gick ju faktsikt hela 2 mil idag! Hur bra är inte det?
.
Hoppas ni andra redan lyckats somna, eller iaf somnar snart:)
Kan förresten också berätta att jag idag fick besök av käraste markus kusin Oskar! Riktigt kul att se honom nu när vi inte setts på månader! + i kanten på det.
Slänger in en bild i detta inlägg också för att pigga upp det! Ha det så superbra alla fina:) Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0