Solsken och surt som citron.

Otroligt vackert väder har det varit idag! Solen sken och himlen var klarblå när jag vaknade. Så självklart tog jag på mig träningskläder och gick ut en långprommis! Riktigt skönt!
När jag närmade mig hemmet ringde pappa och berättade att kamremmen hade pajjat på bilen, så det var lite surt. "Nu blir det att käka blodpudding i några veckor" var hans kommentar kring det hela.
.
Nu har jag precis tryckt lite pizza och bäddat ner mig i soffan med tvn igång. Är ju söndag idag, vilket innebär tvkväll! Awesome. Ska se om jag orkar med lite skolarbete också, vore ju bra. Men, det kommer i andra hand!
Slänger nog in ett inlägg innan jag somnar igen. Hej på er så länge!

Kommentarer
Postat av: linnéa nilsson

Ja, inte ofta jag brukar hitta fina örhängen, men dessa älskade jag verkligen! :)

2012-02-12 @ 18:17:08
URL: http://linneanilsfoton.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: det är bra, gördu? :)

2012-02-12 @ 20:03:34
URL: http://swaxu.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0