Tidsinställt

Idag har jag rätt fullt upp (egentligen inte) så därav tänkte jag att jag slänger in ett tidsinlägg nu.
Hade som sagt tänkt att gå ut på en långprommis idag, vilket jag förmodligen gör just nu. Och sedan är det viktigt att jag är hemma till 2, för jag måste hinna med att duscha och sådär innan jag ska iväg på ett möte som börjar kl 16. Därav hinner jag nog inte med att posta något på bloggen förrän ikväll.
.
Vad jag tänkte berätta är iaf att jag har börjat bli riktigt duktig igen! Har börjat med mina långpromenader på mornarna som jag alltid höll på med förut. Dels för att jag uppskattar den tiden att bara vara ute och gå, njuta av den friska luften med härlig musik i öronen, och dels för att man mår så mycket bättre om man rör på sig under dagen. Man både känner sig hälsosammare och dessutom sover man mycker bättre +blir gladare på köpet! Så att vara ute och gå är något jag rekommenderar till er alla starkt! Dessutom hoppas jag på att få en bättre kondis av detta så att jag snart kan börja om med mina joggingturer. Har ju varit lite mycket snö för att jogga hittills under vintern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0